12 grudnia 2010

Reklama musi być

To było do przewidzenia. Red Bull Racing, który wygrał oba tytuły mistrzowskie, po prostu nie mógł przepuścić takiej okazji do reklamy. Niektórzy uważają, że to niemal kłamstwo historyczne, że producent napojów, a nie zespół fabryczny zdobywa mistrzostwo (chyba ktoś tu zapomniał, że każdy ma to, na co sobie zapracował). Nie ukrywajmy, koncern Red Bull wchodząc do F1 prawdopodobnie liczył głównie na reklamę i jak widać, udało się to po stokroć. Nazwa tego napoju istniała w mojej świadomości być może od zawsze, ale od pewnego czasu, gdy wchodzę do sklepu, puszka Red Bulla w zadziwiający sposób woła do mnie "Kup mnie!", a ja twardo się trzymając, odchodzę od pułki. Ale co zrobię, jeśli pewnego dnia trafię na partię z limitowanej edycji?!

Aby uczcić sukces zespołu Red Bull Racing w Mistrzostwach Formuły 1, producent napoju energetycznego zaprezentował nową 473ml Mistrzowską Edycję puszek, zawierającą portrety dwóch kierowców mistrzowskiego zespołu RBR, Sebastiana Vettela i Marka Webbera.

źródło: www.coolspotters.com.

7 komentarzy:

  1. Fajna ^^
    Muszę kupić, chociaż normalnie nie piję napojów energetycznych. Ale puszkę sobie zostawię, jeszcze tylko N-gine muszę kupić jeszcze raz, bo mi kuzynka zabrała ;/
    Pozdrawiam,
    Maggie__7

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem,że od dawna,że istnieje coś takiego jak ludzka pomysłowość,która nie zna granic,a mimo to nadal ludzie mnie zaskakują,i dlatego to też głównie z tego powodu zakupie to puszkie,ale z Webberem.
    Pozdrawiam
    Agnes
    (f1rox-agnes)
    PS.Swoją drogą to jestem ciekawa co wymyśli na puszka kiedyś tam N-Gine kiedy Kubica zostanie mistrzem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, nie wiecie czy będą dostępne w Polsce? Co prawda nie jestem fanką Sebastiana Vettela, ale taka pamiątkowa puszka byłaby fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. puszeczka ładna, cena puszki już trochę gorszą, a i tak większość podobno wybiera rodzimy wyrób czyli Tigera, którego robi ta sama firma co N-gine. Swoją drogą czytałem jakiś czas temu, że właściciel tych napojów ma podobne ambicje co Red Bull za 7-8lat chce wejść do F1 z własnym zespołem...nawet jeśli to tylko plotka, to gdzie miejsce na stare zespoły...Niedługo zostanie tylko Ferrari, Mercedes i może McLaren + całe rzesza nowych dziwnych zespołów z kasą, taka mała dygresja.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już wiem, że nie przejde obojętnie obok takiej puszki bo a. jestem uzależniona od tauryny i kofeiny (ale nie od tej kawowej, bleh!) b. puszka jest boska xD
    Harley

    OdpowiedzUsuń
  6. @Agnes na pewno zrobią to w podobny sposób jak Red Bull. mam tylko nadzieję, że wybiorą lepsze zdjęcie Roberta niż to, które aktualnie gości na plakatach. Posiadam taki i jestem nim zdegustowana do tego stopnia, że leży w pudle i raczej nie będzie mu dane powisieć na ścianie ;p

    @Linda mam nadzieję, że w Polsce będzie dostępna. Chociaż dla niektórych u nas jest taka szara strefa, że nie zdziwię się, jeśli zostaniemy pominięci ;/

    @Paweł jeśli mam być szczera, to gdy mam kupować napój tego typu, stawiam na N-gine, bo jest 2 razy tańszy niż Red Bull, a skład jest identyczny.
    Też wkurza mnie, ze w F1 coraz więcej zespołów 'nie wiadomo skąd', ale by ta polityka się zmieniła, potrzebna jest zmiana władzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w ogóle nie pijam od pewnego czasu napojów do tego typu, mój żołądek ich nie lubi, więc niestety nie mam porównania. Natomiast słyszałem, że Michalczewski ma jakiś konflikt z FoodCare właścicielem Tigera, jak zwykle poszło o pieniądze i większą promocję napoju Kubicy.
    Co do władz to osobiście wolałem, żeby wygrał Vatanen niż Todt w ostatnich wyborach. Generalnie F1 była zawsze oczkiem w głowie FIA, kosztem np.: rajdów, więc na super zmiany bym nie liczył, może jak Berni odejdzie na łono Abrahama.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany lub nie posiadasz swojej strony wybierz z listy opcję [Anonimowy]