10 lutego 2014

Urodziny

Nie jest to święto bloga, internetu, Formuły 1, ale moje własne. Tak, tak właśnie dzisiaj kończę 22 lata. I pomyśleć, że z F1 zaznajomiłam się już blisko dekadę temu...

Czego sobie życzę?

Randka z Markiem Webberem byłaby prezentem bardziej niż idealnym
  • Wielu wspaniałych emocji w nadchodzącym sezonie -w kolejnych oczywiście też! Nie ma co ukrywać, że nasza ukochana dyscyplina jest jedną z tych rzeczy, która nakręca mnie najbardziej. Gdy z nią jest źle, to i mnie się to udziela. Gdy jest rewelacyjnie, jestem cała w skowronkach.
  • Biletu na wyścig. Prawdopodobniej sama go sobie kupię, na co pieniądze odkładam już od lat, ale zawsze coś stoi na przeszkodzie. Może w końcu się uda...
  • Wytrwałości w prowadzeniu bloga. Wprowadzam tu teraz kilka zmian (jeśli śledzicie f1-show od dłuższego czasu, to na pewno to zauważyliście). Nie mam zamiaru na tym poprzestać. Chcę, by każde wejście na tę stronę nie było zmarnowanym kliknięciem.
  • Żeby ludzie przestali myśleć, że F1 jest nudna. Wszyscy musimy starać się to udowodnić!
  • Raikkonena z kolejnym tytułem. Bo jak już wrócił do F1 i do Ferrari, to czemu nie? Byłoby to dla mnie niesamowite przeżycie emocjonalne!

1 komentarz:

  1. Dużo ludzi uważa że Formuła 1 jest nudna. Często dostaje pytania od znajomych czy oglądam cały wyścig czy tylko ostatnie okrążenia.
    Od jakiegoś czasu śledzę twój blog. Bardzo mi się podoba, ponieważ uwielbiam Formułę 1. Sama też prowadzę bloga o tej tematyce, ale marnie mi to wychodzi.
    A Webber ze zdjęcia przyprawił mnie o uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany lub nie posiadasz swojej strony wybierz z listy opcję [Anonimowy]