09 września 2013

Mark Webber pożegnał się z Europą

Miniony wyścig o GP Włoch był ostatnią europejską rundą w karierze Marka Webbera. Australijczyk pożegnał się z naszym kontynentem ciepło i stanął na najniższym stopniu podium, które było jego pierwszym w tym miejscu. Jednak oficjalnie zaczął żegnać się już wcześniej. Z tej okazji Red Bull urządził wystawę najpiękniejszych i historycznych zdjęć swojego kierowcy.

"Wiemy, że ukłon w jego stronę [Marka] był trochę zbyt wczesny, ale ten legendarny tor i jego tło wydają się być najlepszym miejscem do tego, by pokazać to, co Mark wniósł do F1" -zespół RBR*.

Przed pierwszym wyścigiem w F1 dla zespołu Minadri

Mark zaprezentowany mediom -Australia 2002



Debiut i pierwsze 2pkt

Jaguar -Australia 2004

Pierwszy w karierze start z pierwszej linii -Malezja 2004

Pierwszy finisz na podium w barwach Williamsa -Monako 2005

Dołączenie do Red Bulla -2007

Domowy wyścig, tutejszy bohater i bardzo specjalny fan -Australia 2007

Quentina Tarantino szukający inspiracji do filmu? -GP Europy 2007

Pierwsze podium z RBR -GP Europy 2007

Mark ciężko pracował nad powrotem do formy po wypadku z 2008r.

Szampan w deszczu. Pierwszy dublet dla RBR -Chiny 2009

"To najlepszy rezultat w mojej karierze i mam nadzieję,
że w przyszłości będę o krok dalej"

Pierwsze PP i pierwsza wygrana oraz słynne okrzyki na mecie -Niemcy 2009

"Po zdobyciu PP wiedziałem, że jestem na dobrej drodze do zwycięstwa" 

Ponownie najlepszy -Brazylia 2009

Webber wprowadza Travoltę w temat -Australia 2010

Uliczny Wojownik -Monako 2010

"Najlepszy dzień mojego ż

Słynny "not bad for number two driver" wyścig -Wielka Brytania 2010

Bohater na Hungaroringu -Węgry 2010

Pięciu walczących -Korea 2010

Pierwsze mistrzostwo konstruktorów dla RBR -Brazylia 2010

Daleko od zgiełku, cenny moment samotności

Z szefem -Abu Dhabi 2010

Chińska niespodzianka: start z P18 i finisz na P3 -Chiny 2011

Webber wyprzedza Alonso na Eau Rouge -best overtake ever -Belgia 2011

Król Interlagos -Brazylia 2011

"Naprawdę doceniłem ostatni okrążenie. Miłe zakończenie sezonu"

"W motosporcie bierzesz zwycięstwo wtedy, gdy nadejdzie"

Domowa celebracja zespołowego sukcesu -Milton Keynes 2011

Magia Monako -znowu! Monako 2012

Błysk na Silverstone -Wielka Brytania 2012

"Miałem okazję i nie pozwoliłem jej uciec"

Webber vs Stoner -pojedynek Australijczyków 

Żegnaj, Melbourne! Początek ostatniego sezonu w F1 -Australia 2013

Mark ogłasza odejście, ale nie zawodzi fanów -Wielka Brytania 2013

Webber odejdzie z F1 jako jeden z najtwardszych zawodników w historii

Jakie jest Wasze najmocniejsze wspomnienie związane z Markiem Webberem? Moje chyba znacie: finał Red Bull As w Karcie 2010 w Warszawie...

*Z wyjątkiem Vettela, ale to już inna historia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś zalogowany lub nie posiadasz swojej strony wybierz z listy opcję [Anonimowy]