03 marca 2013

Pies, którym chciałby być teraz każdy z nas

Roscoe
Lewis Hamilton ostatnio często wrzuca do sieci zdjęcia swojego psa, Roscoe. Angielski buldog towarzyszył kierowcy w czasie zimowych testów. Do tej pory pies posiadał własny paszport, a od wczoraj także... własną przepustkę na padok.









"Bernie był na tyle miły, że pozwolił wyrobić mu przepustkę. Teraz tylko muszę zrobić mu zdjęcie..." -powiedział Hamilton. Od teraz pies może razem z Lewisem podróżować na wszystkie wyścigi.

RoscoeRoscoeRoscoeRoscoe


"To mój nowy kumpel. Zawsze chciałem mieć psa, bo dorastałem w ich towarzystwie. Gdy byłem bardzo młody miałem labradory. Moja mama miała ich pięć, ojciec jednego, więc też chciałem jakiegoś dla siebie, ale tak naprawdę nigdy nie miałem okazji".

Lewis Hamilton, Roscoe i Nicole Scherzinger
Lewis Hamilton, Roscoe i Nicole Scherzinger
Lewis Hamilton, Roscoe
Lewis i Roscoe w garażu Mercedesa
Lewis Hamilton, Roscoe
Lewis stara się jak może, by zapewnić Roscoe rozrywkę


1 komentarz:

  1. Wprost uwielbiam tego psiaka! Ma szczęście, że jest psem Lewisa;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany lub nie posiadasz swojej strony wybierz z listy opcję [Anonimowy]