21 kwietnia 2011

Kubica dziękuje fanom za wsparcie

Po dość długiej przerwie Robert znów przemówił. Udzielił krótkiego wywiadu i przesłał specjalne pozdrowienia dla wszystkich, którzy go wspierają.





„Cześć wszystkim, oto ja! Przepraszam za przerwę w kontaktach z Wami, ale wolałem poczekać do momentu, w którym mogę podzielić się kilkoma pozytywnymi informacjami. Po pierwsze, pragnę przekazać ogromne podziękowania wszystkim fanom, którzy tak wspaniale wpierali mnie od czasu mojego lutowego wypadku we Włoszech. Byłem dosłownie zasypywany listami i najróżniejszymi podarunkami i wygląda na to, że to jeszcze nie koniec. Chcę też podziękować wszystkim ludziom ze świata F1, którzy na różne sposoby okazywali to, jak bardzo troszczą się o mnie w tej trudnej sytuacji”. 
-Robert Kubica

Cały wywiad do przeczytania TUTAJ.

2 komentarze:

  1. Tak jak pisałam u siebie na fb fajnie jest przeczytać pierwszy raz,a właściwie drugi od tego wypadku wywiad z RK.Ten wywiad dał mi dzisiaj niesamowitego kopa i pozytwną energie.Wywiad,czyli moje marzenie od pewnego czasu się spełniło,więc teraz czas na drugie marzenie,czyli wyjście Roberta ze szpitala.Już nie mogę się tego momentu doczekać
    Pozdrawiam
    Agnes
    (f1rox-agnes)
    PS.Tak się zastanawiam czy przypadkiem nie ujrzymy RK na paddocku w Monako.W końcu jeśli jaki czas tam spędzi to będzie miał blisko na tor.Nie no dobra ja nic nie sugeruje.Trzeba się cieszyć tym co teraz jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło przeczytać coś prosto od Roberta. Już pewnie ma dosyć czytania tych wszystkich listów, a maskotki nie miejszczą się w sali ;)
    Strasznie sie cieszę, że stan jego zdrowia się poprawia.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - nowa notka
    [sport-calym-zyciem]
    Natlka

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany lub nie posiadasz swojej strony wybierz z listy opcję [Anonimowy]