18 grudnia 2014

Alonso w Mclarenie. Znowu.


Wydawało mi się, że powrót Raikkonena do Ferrari, to już wszystko, co mogło mnie zaskoczyć, ale Alonso musiał zrobić to bardziej. Kto wyjdzie na tej sytuacji najlepiej?

7 (słownie: siedem) lat temu napisałam:

Zapraszamy na serial pt.:
„Alonso w Mclarenie”
(odcinek ostatni)

występują:
Czarny Charakter -Lewis Hamilton*
Dobry Charakter -Fernando Alonso

Reżyseria:
Ron Dennis

Ktoś jednak postanowił ten kotlet odgrzać i tak, jak w 2007 roku Fernando uciekł z Mclarena niczym pies z podkulonym ogonem, tak teraz wraca dumny jak paw. Albo nawet dwa. Nie chcę nawet myśleć jakie układy i pieniądze, przede wszystkim pieniądze, za tym stoją. Zawsze wydawało mi się, że Alonso nawet siłą nie da się zaciągnąć pod bramy teamu z Woking, ale cóż, myliłam się.


Jestem ogromnie ciekawa rywalizacji Hiszpana i Brytyjczyka. Pierwszy z nich potrafi wycisnąć coś z każdego auta, ma wysokie mniemanie o sobie i lubi traktować swoich rywali z góry. Button znany jest z tego, że z dobrym autem czyni cuda, czasem ma niewyparzoną gębę i "jest mistrzem świata, więc należy mu się szacunek". A teraz w zespole mistrzów jest dwóch, ale już nie tak młodych i nie tak na czasie jak Vettel czy Hamilton. 

Mclaren zafundował sobie mieszankę wybuchową, która nie jeden raz rozbłśnie płomieniem koktajlu Mołotowa. Żaden z nich nie ma nic do stracenia, ale jednocześnie dla każdego może to być ostatni dzwonek, by pokazać, że nie bez powodu nadal należą do elity kierowców wyścigowych.

"Alonso w Mclarenie" sezon drugi już niedługo na naszyh ekranach!

*Nie lubiłam wtedy Hamiltona.
zdjęcia: Mclaren Media Centre

3 komentarze:

  1. No... w końcu ktoś podał gdzie Alonso będzie jeździł w przyszłym sezonie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że wróciłaś na bloga.
    Ja nie spodziewałam się że Alonso postanowi spróbować jeszcze raz w McLarenie. Bardziej obstawiałam że zrobi sobie roczną przerwę niż tam wróci.
    Bardzo ładny szablon :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany lub nie posiadasz swojej strony wybierz z listy opcję [Anonimowy]