03 maja 2011

Trzymajcie kciuki!

Dziś zupełnie osobiście.









Od jutra zaczyna się moja matura. Trochę już mnie gryzą nerwy, ale nie mogę powiedzieć, że się do niej nie uczyłam. Na pewno przeżywam to mniej niż np. finał sezonu 2007 czy 2008 ;). Wiem, że wielu, którzy mają już to za sobą powie "matura to bzdura" i na studiach jest gorzej, ale naprawdę nie wierzę, że wszyscy podchodzą do tego egzaminu w 100% bezstresowo. No chyba, że komuś nie zależy, by dostać się na dobrą uczelnię.

Cieszę, że GP Turcji odbywa się tuż po pierwszej turze matur, będę miała chwilę na relaks. Potem kolejne stresy, ale już troszkę mniejsze. Na szczęście po wszystkich szkolno-maturalnych trudnościach nadejdzie czas na błogi relaks.

Również życzę powodzenia innym maturzystom (Dorota, mam nadzieję, że spotkamy się na UAM! ;p)

Trzymajcie za mnie kciuki!

Terminarz:
04.05 -j. polski, poziom podstawowy i rozszerzony
05.05 -matematyka, poziom podstawowy
06.05 -j. angielki, poziom podstawowy
09.05 -WOS, poziom rozszerzony
13.05 -j. angielski, egzamin ustny
16.05 -j. polski, egzamin ustny

KONIEC!

8 komentarzy:

  1. Oczywiście trzymam kciuki,
    powodzenia Margo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu jeszcze raz powodzenia.Trzymam kciuki.Wiem co to jest odczuwać lekki lub większy stres przed egzaminami,bo sama ostatnio je pisałam tyle,że gimnazjalne.Także to był taki pan pikuś,a za parę lat ech to jest za parę lat więc co na zapas się będę przejmować ;) :P
    Pozdrawiam
    Agnes
    (f1rox-agnes)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja maturę mam już za sobą więc doskonale wiem, jak na niej bywa :). Powodzenia!
    Daj znać jak poszło i co było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzięję, że wszytsko poszło po twojej myśli :)
    Wyścig, który zapoczątkował moją pasję to F1, to GP Monakoz 2009, które juz tuż, tuż :)
    Pod wieczór postaram się dodać notkę o treningach, serdzecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że humanistka.
    Mam nadzieję, iż egzaminy, które już za Tobą wypadły bardzo dobrze.
    Słyszałam, że rozszerzenia z WOS u są bardzo trudne, dlatego nie chcę się na nie porywać, ale Tobie życzę powodzenia na WOS ie i na ustnych.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - nowa notka
    [sport-calym-zyciem]
    Natalka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, kończysz 16-stego? zazdroszczę, ja dopiero 18. xD ale ja ustny mam juz za sobą (i cieszy mnie to bardzo). P.s. Ja nie idę na UAM, ale idę do Poznania :D (na UAMie nie mają medycyny XD)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po dłuższej przerwie ponownie zapraszamy na http://iamlewis4real.blog.onet.pl/ ----> na którym doszło do paru zmian. ;)
    Po za tym powodzenia w ustnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje, że wszystko poszło Ci dobrze ;D

    Zapraszam do mnie na kilka zdań o dzisiejszych kwalifikacjach ;)
    Pozdrawiam ;)

    Evka

    [ f1-all-my-love.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany lub nie posiadasz swojej strony wybierz z listy opcję [Anonimowy]